השוואת מחירים – הגדלת חזה

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!

השוואת מחיריםבתוך המגוון הרחב של הניתוחים האסתטיים והפלסטיים תופס הטיפול להגדלת חזה מקום של כבוד. מומחים טוענים שמדובר באחד הניתוחים הפופולאריים ביותר בעולם בקרב נשים והוא נפוץ בהחלט לא רק בקרב צעירות. אף על פי שמדובר בניתוח שאיננו מן הזולים, ולמרות העובדה שכעבור מספר שנים (כ-10 עד 15 שנים) עשויים להזדקק לניתוח נוסף להחלפת השתלים או לעיצוב נוסף, לא ניתן להבחין בהאטה של ממש בתחום.

בקרב המנותחות ניתן למצוא נשים צעירות שמחליטות לפנות לעזרת הרפואה המודרנית במטרה להשיג מראה נשי רצוי יותר.

לצידן ניתן למצוא לא מעט נשים בגילאים מבוגרים יותר שמבצעות את הניתוח כדי להשיב לחזה את הנפח שאבד לחזה במהלך השנים בשל הגיל, ההריונות וההנקות. לא פעם הניתוח משולב גם עם הרמת חזה אך אין בהכרח צורך לשלב בין השניים.

לא בסל הבריאות

ניתוחים קוסמטיים ברובם הגדול אינם כלולים בסל הבריאות ולכן על המעוניינים בהם לשאת את מלוא העלות או לפחות את רובה. אמנם מרבית קופות החולים מאפשרות למבוטחים שרכשו ביטוחים משלימים לקבל הנחות משמעותיות גם על ניתוחים קוסמטיים כגון אלה של הגדלת חזה, הקטנת חזה אך עדיין מדובר על טיפולים יקרים למדי.

הניסיון לקבל תשובה ישירה או נתונים מידיים אודות מחירי השוק של ניתוחים להגדלת חזה מגלה שמדובר כמעט בסוד כמוס.

רופאים ממרכזים רפואיים אינם ששים למסור מחירים באתר האינטרנט או אפילו בטלפון מה שמקשה על ביצוע השוואת מחירים מסודרת. לדברי הרופאים, הדבר איננו מקצועי משום שאפילו מחירם של ניתוחים דומים יכול להיות שונה מאוד. מדוע? בשל גורמים שונים שמשפיעים על המחיר.

ממה מורכב המחיר

המומחים מסבירים שקשה להשוות מחירים בין אותו הטיפול שמבוצע במרכזים רפואיים שונים ועל ידי רופאים שונים משום שהעלות תלויה בכמה וכמה משתנים.

בין המרכיבים המשפיעים על עלות הטיפול יהיה גם רמתו של הרופא המנתח או נכון יותר לומר שמו המקצועי והמוניטין שלו אבל ישנם גם מרכיבים נוספים כגון:

  • סוג השתלים – במהלך השנים התפתחו מאוד השתלים שהם למעשה ליבו של תהליך הגדלת החזה. לצד שתלים שעשויים מסיליקון ישנם גם כאלה שעשויים תמיסת מלח שהינם פחות עמידים. גם בקרב שתלי הסיליקון ישנה שונות רבה באיכות, דבר המתבטא במראה הסופי, בעמידות וכמובן גם במחיר.
  • חדר הניתוח – עבור המנתח הפלסטי העושה שימוש במתקנים רפואיים ישנה עלות בלתי מבוטלת בגין השימוש בחדר הניתוח. עלות שכזאת יכולה להסתכם בכמה אלפי שקלים וגם כאן ישנה שונות רבה בין מרכז רפואי אחד למשנהו. בסופו של דבר העלות הגבוהה מגולגלת אל הצרכן שמבקרה זה הוא האישה המנותחת.
  • יום אשפוז – בין מרכזים רפואיים שונים ישנו הבדל גם בעלות עבור כל יום של אשפוז.
  • עלות המנתח והצוות הרפואי – כמו כל הליך רפואי, גם בניתוח פלאסטי של הגדלת חזה מעורב יותר מאשר רופא מנתח. העלות בגין עבודת הצוות הרפואי ובראשו המנתח תושפע בין היתר ממידת הוותק של המנתח, מספר אנשי הצוות, מקצועיות הרופא ושמו הטוב.

מחיר מיוחד

קופת חולים מכבי היא מבין הגורמים היחידים שמפרסמים באופן מסודר את המחירון של מגוון ניתוחים אסתטיים. המחירון כולל את עלות ההשתתפות העצמית של הלקוחה לאחר קבלת ההנחה שמגיעה לה במידה והצטרפה לשירות הביטוח המשלים של הקופה.

על פי הקופה, הגדלת שדיים כולל שתלים כרוכה בעלות הבאה (כתלות במרכז הרפואי):

  • רמב"ם – 10,800 ש"ח
  • קלאס קליניק (בבית החולים שיבא) – 14,750 ש"ח
  • שערי צדק – 11,025 ש"ח
  • אסף הרופא – 12,500 ש"ח. במידה ומדובר בניתוח שכולל גם הגדלת שדיים וגם הרמה, ניתן לבצע את הטיפול המשולב בעלות של 16,000 ש"ח.
אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!
074-7691308