סקירת מרפאות מכונים ומקומות לניתוח להגדלת חזה

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!

מרפאות ומכונים מומלציםניתוח הגדלת חזה נחשב לאחד מהטיפולים האסתטיים המקובלים ביותר בארץ. שלא כמו ניתוח הקטנת חזה, שלעיתים נעשה מתוך סיבות רפואיות, ניתוח של הגדלה נעשה ברוב המוחלט של המקרים לא מטעמים רפואיים אלא מטעמים של חוסר שביעות רצון אישי מהמראה החיצוני של אזור החזה.

לרוב, לפני הניתוח עצמו יבצע הרופא שיחה מעמיקה עם כל מטופלת ומטופלת. לאחר בירור זה יתבצע תיאום ציפיות, יוחלט איזה גודל של שתל יהיה מתאים והמטופלת תצטרך להשלים שאלון רפואי ובדיקות מקדימות.

יש לציין שישנן כמה טכניקות כירורגיות שנקבעות בהתייחס לפיזיולוגיה של האישה, למצבה הגופני ולהתמחות של הרופא עצמו.

היבט חשוב שצריך לתת עליו את הדעת הוא היכן יתבצע ניתוח ההגדלה. שתי האפשרויות השכיחות בישראל לביצוע ניתוח חזה הם בתי החולים הציבורים וכן בתי חולים ומרכזים רפואיים פרטיים. יש לציין שחלק גדול מהמטופלות פונות למנתח פלסטי המועדף עליהן והוא זה שיבחר היכון יתבצע הטיפול. במקביל, ישנן מטופלות שיבחרו לגשת למרכז רפואי פרטי וזה "ישדך" להן פלסטיקאי מתאים על פי שיקול דעתו ולעיתים על פי בחירה המטופלת.

רפואה פרטית וציבורית

לפני שנבצע סקירה של כמה מרפאות ומכונים שמציעים ניתוחי הגדלת חזה ראוי להדגיש דבר מה חשוב. ניתוחי חזה רבים מתקיימים בבתי חולים ציבוריים, בכל רחבי הארץ. ניתוחים כאלה, יש לדעת, אינם חלק מהרפואה הציבורית שכן הם אינם חלק מסל הבריאות הממלכתי. לרוב, הבחירה בבית חולים כזה תיעשה על ידי מנתח שאליו פונה המטופלת.

המנתח הפלסטי מגיע להסדר עם בית החולים ולמעשה שוכר ממנו שירותים שונים כגון חדר ניתוח, שירות של רופא מרדים ולעיתים גם שירות של צוות נוסף. עבור שירות זה משלם הרופא לבית החולים, עלות שבסופו של דבר מועמסת על מחיר הניתוח.

חשוב לשים לב שלניתוח בבית חולים ציבורי יש יתרון וגם חיסרון. היתרון הוא שמדובר על מרכז רפואי עם שירותים ייעודיים למצבי חירום (הגם שהללו נדירים בניתוח הגדלת חזה). החיסרון הוא שהאווירה רחוקה מלהיות אקסקלוסיבית, מזמינה ושלווה כפי שמקובל בבית חולים פרטי ופחות עמוס.

מכונים, מרפואת ובתי חולים

כאמור, ניתוח הגדלת חזה מתקיימים במרבית בתי החולים הציבוריים בארץ, במסגרת רפואה פרטית. במקביל לבתי החולים הללו, ניתן לעבור ניתוח מסוג זה גם במרכזים רפואיים פרטיים ובמכונים מתמחים כגון – כללית אסתטיקה, רשת פרופורציה, בית חולים אסותא, הרצליה מדיקל סנטר ועוד.

כללית אסתטיקה

רשת של מרפאות, בפריסה ארצית, מיסודה של שירותי בריאות כללית (לשעבר קופת חולים כללית). יש לציין שהטיפול אינו מוגבל רק למבוטחי הקופה והוא מוצע לכלל הציבור. עם זאת, לקוחות הכללית זכאים להנחות יפות בכלל הטיפולים האסתטיים והקוסמטיים, לרבות ניתוחי הגדלת חזה.

רשת פרופורציה

מדובר על מכון לרפואה אסתטית פרטית, מהוותיקים בישראל. המקום פועל קרוב לעשרים שנה ומציע מלבד ניתוחים להגדלת חזה גם ניתוחי הרמת חזה וכן ניתוחים פלסטיים נוספים.

בית חולים אסותא

למעשה לא מדובר על בית חולים אחד אלא על כמה בתי חולים פרטיים, שנמצאים בבעלות קופת חולים מכבי. בין הטיפולים המגוונים שמציעה אסותא ניתן למצוא ניתוחי הגדלת חזה וכן ניתוחים אסתטיים נוספים שמוצעים לכלל הציבור. בית החולים שוכנים בתל אביב, בראשון לציון, בבאר שבע ובחיפה.

הרצליה מדיקל סנטר

זהו בית חולים וותיק, המספק שירותים של רפואה פרטית בכל התחומים, לרבות ניתוחים פלסטיים וניתוחי הגדלת חזה. על פי מקורות בבית החולים, במקום מועסקים כמה מבכירי הרופאים בישראל, לרבות מנהלי מחלקות ובכירים אחרים.

ראו גם:השוואת מחירי הגדלת חזה

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!
074-7691308