סוגי שתלים להגדלת חזה

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!

סוגי השתלותהשאיפה האנושית לשלמות ולמראה יפה יותר באה לידי ביטוי בענף המשגשג של הטיפולים והניתוחים הפלסטיים. בין הניתוחים הפלסטיים שזוכים לפופולאריות מרשימה במשך לא מעט שנים נמצאים הניתוחים להגדלת חזה.

ניתוחים אלה, המבוצעים בהרדמה מקומית, כוללים החדרה של שתל מלאכותי שנועד לתת לחזה הנשי מראה גדול ומוצק יותר, בלי ליצור הפרעה בתחושה בקרב האישה או בן זוגה.

במהלך השנים חלה התפתחות מרשימה בסוגי השתלים ובמבנה שלהם. שתלים מסוימים שהיו בשימוש בעבר הוצאו משימוש מסיבות אסתטיות או רפואיות בעוד שאחרים תפסו את מקומם.

הכנסת השתל

לפני שנראה אילו סוגי שתלי סיליקון קיימים, כדאי להסביר כיצד מוחזרים השתלים אל הגוף. קיימות 3 שיטות עיקריות שמשמשות פלסטיקאים להכנסת השתלים לגוף המטופלת:

  1. דרך בית השחי.
  2. דרך הקפל התחתון של החזה.
  3. דרך הפטמה (ליתר דיוק, מעט מתחתיה).

בנוסף, ישנן שתי אפשרויות לבחירה במיקומו הסופי של השתל. אפשרות אחת היא למקם אותו מעל לשריר החזה. האפשרות השנייה היא למקם אותו מתחת לשריר זה. לכל שיטה יתרונות וחסרונות משלה, והבחירה תלויה במבנה הגוף של המטופלת ובשיקול הדעת של הרופא, כאשר ישנה חשיבות גם להעדפת האישה.

שתלים שיצאו משימוש

הסוג הראשון של השתלים עליהם נדבר הם שתלים שהיו בעבר בשימוש אך כיום השימוש בהם נדיר עד לא קיים. שתלים אלה היו עשויים מתמיסות שומן שונות או מפוליפרופילן. כיום לא נעשה שימוש בחומרים אלה מסיבות של עמידות, ביטחון ויעילות.

בנקודה זו ראוי להעיר שסוגים שונים של שתלי סיליקון שהיו נפוצים בעבר יצאו גם הם משימוש והוחלפו בדור חדש של שתלים עמידים ואיכותיים יותר, שעמידים בפני סכנת דליפה או שינוי מנח או מיקום.

שתלים מלוחים

למרות שעד היום ישנם רופאים שמבצעים השתלות להגדלת חזה תוך שימוש בשתלים של תמיסת מי מלח, אין ספק שמדובר בדרך הרבה פחות פופולארית מבעבר.

שתלי תמיסת המלח נכנסו לשימוש כאשר עלתה טענה בארצות הברית שהשימוש בסיליקון עלול להיות מסוכן. למעשה, תביעות עתק אף הובילו לפשיטת רגל של החברה שפיתחה את שתלי הסיליקון הראשונים שנעשה בהם שימוש המוני.

אלה היו השנים של תור הזהב של שתלי המלח באמריקה, אף כי יש לציין שבישראל הם היו הרבה פחות מקובלים ונפוצים.

יתרונם הגדול של שתלי המלח טמון בעובדה שבניגוד לשתלי הסיליקון אין מדובר בחומר מסוכן. זוהי הסיבה שהביאה את מנהל המזון והתרופות האמריקאי לאשר אותם מלכתחילה.

עם זאת, יש להן חיסרון בתחום העמידות. במבחן הזמן, הסבירות לצרוך בניתוח חוזר לאחר שנים מספר – גבוהה יותר.

סיליקון מהדור האחרון

בשנים האחרונות שבו והפכו שתלי הסיליקון לנפוצים ביותר במסגרת הניתוחים להגדלת חזה. בשתלים המודרניים הסיליקון יהיה לרוב מוצק הרבה יותר מאשר בדורות הקודמים.

אחת ההשלכות של הסיליקון הזה (המכונה לעיתים סיליקון קוהיסיבי) הינה שהוא עמיד במיוחד בפני תופעות של עיוות או של דליפה. בעיות של דליפה שאפיינו שתלים וותיקים מסוגים שונים גרמו לא רק לבעיות אסתטיות חמורות אלא גם היוו סיכון של ממש להתפתחות זיהומים או מחלות חמורות.

אפיון על פי צורה

יש המאפיינים את שתלי הסיליקון החדשים בהתאם לסוג המעטפת או בהתאם לצורה השתל. בין היתר ניתן למצוא כיום שתלים שמאופיינים במעטפת מחוספסת לצד כאלה שמאופיינים במעטפת חלקה יותר.

בנוסף, דגמים שונים של שתלים נבדלים אלה מאלה בצורתם האופיינית. לצד שתלים שאמורים להעניק מראה טבעי ככל האפשר (שתלים אנטומיים) מצויים גם שתלים שנותנים מראה גדול או בולט יותר, גם כאשר נפח השתל הינו ממוצע.

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!
074-7691308