מגוון שיטות להגדלת חזה

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!

מגוון שיטות להגדלת חזהאישה המבקשת לעבור ניתוח להגדלת חזה מחליטה לעבור הליך אשר ילווה אותה במשך שנים ארוכות. מסיבה זו, חשוב לבצע מחקר מתאים ולבחור בזהירות את השיטה המתאימה והרצויה.

קיים מגוון מקיף של שיטות להגדלת חזה, כאשר כל שיטה ייחודית בפני עצמה ובעלת צורות, איכויות ומטורות שונות.

מאמר זה מספק סקירה על מגוון השיטות להגדלת חזה.

שתלי סיליקון להגדלת חזה

הסיליקון הוא החומר הנפוץ ביותר על פני כדור הארץ, בסמוך לחמצן. סיליקונים שייכים למשפחת התרכובות הכימיות. הם עשויים מסיליקון, שהוא מרכיב טבעי אשר נמצא בחול, קוורץ ורוק. ניתן לעצבו במגוון צורות והוא מהווה את השיטה הנפוצה, היעילה והבטוחה ביותר להגדלת חזה.

היום מורכבים שתלי הסיליקון משלוש שכבות של קליפה העוטפות את ג'ל הסיליקון, פעולה המפחיתה את כמות הדימום. התוצאה היא שדיים רכים מאוד ובעלי תחושה טבעית.

השתלים מגיעים באופן מוכן מראש. כלומר, החסרונות היחידים בשיטה זו, היא כי לשם ביצוע ההליך נדרש חתך ארוך יותר, ואין אפשרות למלא אותם או לעצבם מחדש לאחר שהושתלו. זה נכון במיוחד לגבי סיליקון מרקם ושתלי סיליקון גומי, שהם מעט נוקשים יותר.

שתלים אנטומיים להגדלת חזה

הבחירה בשתלים אנטומיים להגדלת חזה היא בעלת השפעה משמעותית על הליכי ההגדלה. על מנת להשיג את התוצאה הרצויה, יש להבין את האפשרויות הזמינות. שתלים אלו יוצרים צורה יציבה אשר מספקת את התוצאות הטובות ביותר עבור נשים המבקשות לשפר את המראה האסתטי לחזה הטבעי שלהן, וניתן להתאים אישית את צורת השד, כמו גם להוסיף נפח. בנוסף, שתלים אלו הם בעלי יתרונות לטווח הארוך.

הגדלת חזה באמצעות העברת שומן גוף

הגדלת חזה באמצעות העברת שומן גוף היא פופולאריות, היות ושיטה זו מבטלת את הצורך בשתלים, וההליך מבוצע באמצעות העברת שומן מחלק אחד של הגוף על מנת להזריקו אותו אל החזה ובכך להגדילו. שיטה זו מתאימה לנשים אשר מבקשות לעבור את ההליך באופן טבעי ללא הסיכונים הכרוכים בהחדרת שתלים, כגון קרעים או דליפות.

הגדלת חזה ללא ניתוח

הליך זה כרוך בשיטה שאינה פולשנית והיא מהווה את העתיד של הניתוחים הפלסטיים. כיום, העתיד כבר קרב אל ההווה, ואישה יכולה ליהנות מחלופה שאינה ניתוחית להגדלה הפופולארית של החזה, תוך עיצוב אישי.

בשיטה זו, החזה מעוצב באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית, אשר משמשת למילוי פנים. השיטה מבוססת על טכנולוגיה המוגנת בפטנט והיא שונה משיטת מילוי הפנים בכך שהג'ל המוחדר לחזה עבה הרבה יותר, הוא מחזיק מעמד לאורך זמן רב יותר ויעיל יותר בעיצוב.

הליך זה מיועד לנשים המבקשות לעבור הגדלת חזה מהסיבות הבאות:

  • עיצוב מחדש של חזה קטן
  • איבוד נפח בשדיים כתוצאה מירידה במשקל, הנקה או שינויים הורמונאליים
  • שדיים אינם סימטריים
  • שיחזור המראה העגול של השדיים
  • הצטלקות.

שיטה נוספת להגדלת חזה ללא ניתוח, היא שיטת העברת שומן הגוף המפורטת לעיל.

ראו גם:

ניתוח הגדלת חזה דרך קופות החולים

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!
074-7691308