הליך הגדלת חזה ללא ניתוח

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!

הגדלת חזהנשים רבות מבקשות להגדיל את החזה באופן טבעי ולהימנע מהליך כירורגי. הגדלת חזה מבוקשת בשל סיבות קוסמטיות או בריאותיות.

הליך של הגדלת חזה מעניק לאישה יתרונות של העלאת ביטחון עצמי ותחושה אטרקטיבית יותר. ועדיין, ניתוח הגדלת חזה עלול להיות הליך כואב, פולשני ויקר. האפשרות החלופית היא שימוש במגוון רחב של שיטות טבעיות המייתרות את הצורך בניתוחים פולשניים.

הגדלת חזה באמצעות שומן גוף

הגדלת חזה טבעית באמצעות העברת שומן, כרוכה בשני ניתוחים אשר מבוצעים באותו יום. ראשית, נשאב השומן המשמש להגדלת החזה מאזור אחר בגוף, בדרך כלל מהמותניים, הבטן, הישבן או הירכיים.

השאיבה מבוצעת באמצעות צינורית, בדומה לטכניקות אשר משמשות לשאיבת שומן. תאי השומן שנשאבו מטוהרים ואז מוזרקים אל חתכים זעירים בתוך השדיים. ביצוע ההליך אורך עד שש שעות, והמטופלת עשויה לשוב לפעילות שגרתית לאחר שבוע. במקרים מסוימים, כאשר השומן המוזרק אינו מספק את התוצאות הצפויות, נדרש הליך נוסף אחד או שניים.

הגדלת חזה באמצעות הורמונים

השימוש בהורמונים להגדלת חזה הוכח כיעיל בהגדלת נפח רקמת השד באופן משמעותי. נשים שעברו טיפול הורמונאלי חלופי או השתמשו בגלולות למניעת הריון, דיווחו לעיתים קרובות על הגדלת חזה. באופן כללי, לעומת זאת, טיפולים הורמונאליים אינם נקבעים עבור נשים בריאות המבקשות להגדיל חזה מסיבות קוסמטיות בלבד, בעיקר בשל תופעות הלוואי המסוכנות של ההורמונים.

הורמוני הגדלת החזה היעילים ביותר הם אסטרוגן ופרוגסטרון. הורמונים אלו אחראים לצמיחת החזה והגדלתו. רמות גבוהות של אסטרוגן והורמונים אחרים המשפיעים על הגדלת חזה, ישפיעו, בין היתר, על הגדלת השדיים ואגירת נוזלים אשר תורמת אף היא להגדלת החזה. כאשר רמות ההורמונים צונחות, השדיים שבים לגודלם המקורי. ניתן לשמור על רמות גבוהות של הורמונים להגדלת חזה באמצעות נטילת מינונים קבועים של הורמונים אלו.

יחד עם זאת, תופעות הלוואי הקשורות להורמונים להגדלת חזה עלולות להיות די רציניות. מלבד השפעתם הידועה על מצבי רוח, רמות גבוהות של הורמונים עלולות לשבש את המחזור החודשי, להשפיע על הפוריות ולגרום לסיכונים בריאותיים כרונים כגון אנמיה, לחץ דם גבוה ואף סרטן וכשל איברים. מומחים מודאגים מתופעות הלוואי הכרוכות בהליך זה, ולכן, יש ליטול הורמונים אלו אך ורק תחת פיקוח רפואי.

יתרונות הגדלת חזה ללא ניתוח

היתרונות הגלומים בהליך הגדלת חזה שאינו פולשני הם היכולת לעצב ולפסל את השדיים באופן אישי, תוך שימוש בחתכים מזעריים וללא סיכון של התכווצות. בנוסף, אם מבוצע הליך הגדלת חזה ללא ניתוח באמצעות הזרקת שומן גוף, המטופלת נפטרת משומן שאינו רצוי בחלק אחר בגופה, והמראה הכללי המתקבל מעוצב ומפוסל יותר.

למי מתאים ההליך?

הליך זה אידיאלי כמעט עבור כל אישה השוקלת לעבור הגדלת חזה, אך אינה מעוניינת להשתמש בשתלים מלוחים או בסיליקון.

חשוב שהאישה תהיה בבריאות כללית טובה ואם היא בוחרת בהליך העברת שומן גוף, עליה להיות בעלת שומן עודף מספיק על מנת להגדיל את החזה. השיטה יעילה אף עבור נשים אשר עברו כריתת שד לאחר סרטן השד.

ראו גם:

שחזור שד

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!
074-7691308