ניתוח הגדלת חזה דרך קופת חולים

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!

רופאתחום הרפואה הפלסטית נועד ברובו לענות על צרכים אסתטיים של המטופלים או המטופלות. בין הטיפולים המובילים בתחום זה ניתן למצוא, ללא צל של ספק, את הניתוחים להגדלת חזה.

בתור טיפולים שאינם נחשבים למצילי חיים או לכאלה שנועדו לענות על בעיה רפואית ישירה, ניתוחים מסוג זה אינם כלולים בסל הבריאות.

משמעות הדבר, מבחינת האישה המעוניינת לעבור ניתוח הגדלת חזה היא שעליה לממן את עלות הטיפול באופן פרטי.

בדומה לטיפולים רפואיים נוספים שאינם כלולים בסל הבריאות, קיימת אפשרות להוזיל את עלות הניתוח להגדלת חזה עבור מבוטחי קופות החולים שרכשו את אחד מהביטוחים המשלימים.

ניתוח להגדלת חזה

ניתוח להגדלת חזה נחשב לפרוצדורה כירורגית בטוחה למדי בזכות ההתפתחות המרשימה שחלה בתחום זה בעשרות השנים האחרונות.

ההתפתחות חלה בין היתר בשני תחומים מרכזיים – בתהליך הכירורגי עצמו וכן בסוג ובאיכות השתלים המשמשים להענקת נפח נוסף לחזה הנשי.

במרבית הניתוחים להגדלת שדיים מבוצע חתך זעיר במקום הנבחר שיכול להיות בבית השחי, בקפל התחתון של השד או בחלק התחתון של הפטמה. מבעד לחתך זה מוכנס השתל למקומו, שיכול להיות בין רקמת השומן לבין שריר החזה או מתחת לשריר החזה. לדבר זה יש משמעות על משך ההחלמה ועל המראה הסופי וההחלטה על כך מתקבלת בשיתוף הרופא המנתח והמטופלת, בהתאם לגורמים שונים.

בתחום השתלים חלה בשנים האחרונות התקדמות רבה. מרבית השתלים בישראל מבוססים על שתלי סיליקון מהדור החדש, דהיינו דחוסים יותר מאלה של הדורות הקודמים. בכך, יורד הסיכון של דליפות ושינויי מקום, סיכון שכמעט ואיננו קיים בשתלים איכותיים במיוחד כאשר רופא מיומן מבצע את הליך הגדלת חזה.

הגדלת חזה בקופת חולים כללית

קופת חולים כללית הייתה מהראשונות שזיהו את הפוטנציאל הגלום בתחום הניתוחים האסתטיים והביקוש העצום לטיפולים שכאלה. משום כך הקימה קופת חולים זו את "כללית אסתטיקה", רשת מרכזים שמציעה מגוון רחב של ניתוחים פלסטיים ובהם כמובן גם הגדלת חזה.

על פי הקופה, ברשת זו מועסקים מיטב הרופאים וכל הניתוחים מבוצעים בפיקוח רפואי מלא של הקופה הגדולה ביותר בארץ.

הניתוחים עצמם מתבצעים במגוון גדול של מרכזים רפואיים ובהם בתי חולים פרטיים ובתי חולים ציבוריים שהגיעו להסדר עם קופת החולים.

הטיפולים מוצעים לכל חברי קופות החולים אך הבשורה, מבחינת המטופלים חברי קופת חולים כללית היא בהנחות המוצעות לחברים.

חברי הקופה זכאים לקבל עד 30 אחוז הנחה על מגוון הטיפולים לרבות ניתוחים להגדלת חזה, כאשר עבור מבוטחים שרכשו ביטוח משלים מסוג פלטינום, ההנחה יכולה להגיע עד ל-70 אחוז.

הגדלת חזה בקופת חולים מכבי

גם קופת חולים מכבי מעניקה הטבות למבוטחיה שרכשו את אחת הביטוחים המשלימים גם בתחום הרפואה האסתטית בכלל והגדלת חזה בפרט.

הטיפולים ניתנים למבוטחים בבתי החולים שבהסדר– בית החולים שיבא שבתל השומר, אסף הרופא שבצריפין, רמב"ם בחיפה ושערי צדק בירושלים.

הגדלת חזה קופת חולים לאומית

קופת חולים לאומית מציע למבוטחיה מגון של ניתוחים קוסמטיים כדוגמת ניתוח להגדלת חזה. השירות ניתן בהנחה משמעותית למבטחים שרכשו את אחד מהביטוחים המשלימים של הקופה (לאומית כסף, לאומית זהב). הטיפולים מבוצעים באחד מהמרכזים הרפואיים שבהסכם כגון אסותא, הרצלייה מדיקל סנטר ועוד.

הגדלת חזה קופת חולים מאוחדת

קופת חולים מאוחדת מגדירה את הכיסוי הביטוחי המשלים שלה כ"כיסוי הביטוחי הטוב בישראל". אין זה המקום לבחון טענה זו, אולם חשוב לומר שגם מבוטחי מאוחדת זכאים להנחות משמעותיות על מגוון הטיפולים הקוסמטיים ובהם גם ניתוחי הגדלת חזה. גם כאן, הטיפולים מבוצעים במרכזים הרפואיים שהגיעו להסדר עם הנהלת הקופה.

ראו גם:

השוואת מחירי ניתוחי הגדלת חזה

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!
074-7691308