ניתוח הגדלת חזה באמצעות שומן גוף

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!

שאיבת שומןחלק מהנשים המעוניינות בניתוח הגדלת חזה, מעוניינות בהליך של הסרת שומן ממקומות אחרים בגוף והזרקתו לחזה. הגדלת זה באמצעות שומן ידועה מבחינה טכנית כהגדלת חזה אוטולוגית. ומנתחים פלסטיים משתמשים בשיטה זו מאז 1985. ההליך מבוצע באמצעות שימוש בשומן גוף אשר נלקח מאזורי גוף בעלי שומן עודף, במקום בשתלים.

הליך הגדלת חזה בעזרת שומן גוף

ניתוח הגדלת חזה באמצעות שומן גוף מבוצע באמצעות הזרקת שומן לתוך השדיים באמצעות מכשירים מיוחדים אשר פותחו לשם השתלת שומן. המנתח הפלסטי מעביר כמות שומן בגוף על מנת ליצור הגדלה טבעית לחלוטין וקבועה של החזה.

השתלת השומן לחזה מורכבת משני ניתוחים אשר מבוצעים באותו יום. הניתוח הראשון שואב את השומן ממקום אחר בגוף, והניתוח השני מחדיר את השומן לתוך החזה. על מנת להתחיל את התהליך, כמות משמעותית של שומן מוסרת באופן ידני, באמצעות צינורית שאיבה המחוברת למזרק קטן.

השומן שנשאב מעובד במיוחד באמצעות צנטריפוגה על מנת להפריד את הרכיבים שאינם רצויים כגון דם, שמן ומים. בשלב הבא, מוזרק השומן בקפידה אל החזה דרך ארבעה חתכים זעירים.

התוצאה הסופית היא מראה רך וטבעי. השומן נלקח מתוך כיסים עיקשים של שומן, בדרך כלל מהבטן, המותניים, הישבן או הירכיים, ואף ניתן לעצב מחדש אזורים 'בעייתיים' אלו, אשר יתכן שלא הגיבו לדיאטה או פעילות גופנית.

יתרונות ניתוח הגדלת חזה באמצעות שומן

היתרון בשומן אשר נלקח מתוך אזורי גוף בעלי שומן עודף ומוזרק לתוך החזה לשם הגדלתו, הוא כי הוא מייתר את הצורך בהחדרת שתלים לשם ביצוע ההליך. בנוסף, כאשר האזור מחלים היטב, החזה נראה ומגיש טבעי.

היתרונות המשמעותיים הם:

  • השומן הוא חומר טבעי לחלוטין אשר מגיע מגוף האישה.
  • ההליך אינו פולשני.
  • זמן ההתאוששות קצר בהרבה מתהליך של ניתוח הגדלת חזה בשיטה אחרת.
  • שאיבת השומן עצמה משפרת את מראה האזורים בגוף, בהם קיים שומן עודף.
  • ניתן לפסל ולעצב את השד.
  • לשם הניתוח יש צורך בחתכים זעירים, ובכך מופחת הסיכון להצטלקות.

חסרונות ניתוח הגדלת חזה באמצעות שומן

קיימים מספר חסרונות לניתוח הגדלת חזה באמצעות שומן גוף, שכן לא קיימת טכניקה סטנדרטית לביצוע ניתוח זה.

החסרונות האפשריים הם:

  • גושי שומן צפופים
  • ציסטות
  • תהליך ארוך יותר מתהליך רגיל של ניתוח הגדלת חזה
  • סיכונים בעת מעקב לגילוי סרטן שד.

יחד עם זאת, אין כל ראיה מדעית לכך שניתוח הגדלת חזה באמצעות שומן גוף הוא תהליך פחות בטוח מכל ניתוח הגדלת חזה אחר. לכן, חשוב שכל אישה המבקשת לבצע את ההליך, תקבל מהרופא ייעוץ מלא לגבי החסרונות, תופעות הלוואי והסיכונים האפשריים, בטרם ביצוע ההליך.

יש להקפיד לבצע את הניתוח רק אצל מנתח פלסטי מוסמך ומומחה לא רק בהשתלות שומן, אלא אף באנטומיה ובאסתטיקה של השד.

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!
074-7691308