הזרקת בוטוקס להגדלת והרמת חזה

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!

מזרקהזרקת בוטוקס להגדלת או הרמת חזה, היא אופציה שאינה ניתוחית עבור אישה המבקשת לעבור הליך הגדלת חזה. שיטה חדשנית זו מהווה את הדור החדש של תחום הניתוחים האסתטיים הכירורגיים והפלסטיים והיתרון הברור שלה הוא שהיא מפשטת את השיטות הקלאסיות מצד אחד ומספקת תוצאות טובות מצד שני.

שיטת הזרקת הבוטוקס היא תשובה הולמת לתחום הניתוחים הפלסטיים בהיותה שיטה שאינה פולשנית.

הרמת והגדלת חזה באמצעות הזרקת בוטוקס מבוססת על הזרקה אשר נועדה להחליף את שתלי הסיליקון הקלאסיים.

רופאים מעודדים מטפלות לנסות בוטוקס כחלק מהליך הרמת חזה. לטענתם, הזרקת בוטוקס עשויה לסייע בשיפור קווי המתאר של החזה העליון ולסייע בדחיפת השרירים המרכזיים בסמוך לשכמות באמצעות הקפאתם במקום. התהליך משפר את יציבת המטופלת ומהדק את השדיים באופן שהגוף נראה פרופורציונאלי יותר.

מהו בוטוקס?

בוטולינום טוקסין (בוטוקס), הוא הדרך הקלה ביותר להחלקת קמטים שאינם רצויים. מספר הזרקות בוטוקס מחליקות חריצים, קווים וקמטים בפנים, בתהליך אותו יש לבצע אחת למספר חודשים.

הבוטוקס עובד בעצם על ידי השבתת שרירים מתוחים הגורמים לקמטים. זהו טיפול שרירי, אך בשנים האחרונות התרחב השימוש בו מעבר לקמטים, אל מחוזות הניתוחים הקוסמטיים, וביניהם הגדלת והרמת חזה.

כיצד משפיע הבוטוקס על תהליך הגדלת חזה?

הרמת חזה באמצעות הזרקת בוטוקס כרוכה בהזרקה אל שריר החזה, והיא מאפשרת לשרירי הגב להרים את השדיים. התהליך אורך בין חצי שעה לשעה וחצי, בהתאם לכמות החומר הנדרשת.

אפקט ההרמה נמשך רק כל עוד הבוטוקס משפיע על הגוף, כלומר בסביבות שלושה עד ארבעה חודשים. התהליך מבוצע בהרדמה מקומית באמצעות משחה.

הבוטוקס מוזרק לעור השרירים מתחת לחזה באמצעות מזרק עדין מאוד, והמטופלת יכולה לשוב לשגרת היומיום מיד לאחר הטיפול.

למי מתאים ההליך?

תהליך הגדלת והרמת חזה באמצעות בוטוקס אידיאלית עבור נשים בגילאים שלושים עד חמישים, בעלות חזה קטן מידי או נפול, המבקשות פתרון לשיפור זמני, מנוע או מתון.

הזרקת הבוטוקס מעניקה לחזה הרמה מסוימת ומשפרת את האסתטיקה של החזה. בארצות הברית, עלות הטיפול היא בין אלף לאלפיים דולר.

יתרונות

יתרונות התהליך הם העדר צורך בניתוח כירורגי או צלקות ניתוחיות. בניגוד לניתוח הגדלת חזה, בהזרקת בוטוקס ניתן לראות תוצאות מידיות.

בנוסף, עבור אישה מיניקה, אין הזרקת הבוטוקס מפריעה לתפקוד הרגיל, והיא יכולה להמשיך להניק ללא סיבוכים או בעיות.

חסרונות

קיימים מספר דיווחים אודות מטופלות אשר חוו סכנת חיים כולל כשל נשימתי לאחר קבלת זריקות בוטוקס, אך מנתחים פלסטיים סבורים כי התהליך בטוח והסבירות לסיבוכים מועטה, כל עוד הוא מבוצע במינונים נמוכים מאוד ועל ידי רופא מוסמך ובעל ניסיון בלבד.

חסרונות נוספים הם זמניות הטיפול ועלותו היקרה, היות וההזרקה מבוצעת על משטחי שרירים גדולים (לעומת שרירי הפנים הקטנים).

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!
074-7691308