המדריך המלא לניתוחים בחזה

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!

מדריךניתוחי חזה מתבצעים בשיטות שונות הכרוכות בהחלפת רקמת השד ליצירת מראה חזה אטרקטיבי יותר. כשמדובר בהליכים אלו, יש להשתמש תמיד בשכל ישר. אם ההליך המוצע נשמע מסובך מידי, מסוכן, או מבוצע בחומרים שאינם מוכרים, יש להימנע מהם.

ההחלטה לעבור ניתוח חזה היא החלטה אישית הכרוכה לעיתים באומץ ואמונה בתוצאה סופית מוצלחת. אישה צריכה ללמוד היטב על הנושא כך שתוכל לקבל החלטה מושכלת במשותף עם המנתח הפלסטי בבחירת השתלים החדשים. נקיטה באמצעי זהירות מונעת אכזבה לאחר הניתוח, ואת הצורך בניתוח נוסף.

כתבה זו מפרטת את השיקולים עליהן צריכות נשים לתת את הדעת כשהן מחליטות לעבור ניתוח חזה:

אישיות ותפיסה חברתית

בין אם אישה היא מוחצנת, בעלת אישיות שקטה או ביישנית, השתלים צריכים לשפר את גופה תוך שמירה על ה'אני' האמיתי שלה. חשוב שהמטופלת תעביר למנתח את האופן בו היא מבקשת להיתפס על ידי אחרים.

שדיים גדולים במיוחד, גם אם אינם פרופורציונאליים לגוף, עשויים להתאים באופן מושלם לנשים במקצועות מסוימים. אך שתלים התואמים את חלקי הגוף, ומאפשרים לבישת בגדים מכל הסוגים, גורמים לאישה להיראות נהדר גם בשמלה, גם בבגד ים, וגם בלבוש מקצועי, מבלי לפגוע באמינותה.

פעילות גופנית

אם אישה אוהבת להזיע במכון הכושר, לרוץ או לרכב על אופניים בתדירות תכופה ובעוצמה גבוהה, או שהיא עוסקת בכל סוג ספורט רציני, עליה לשקול את הפשרה בין שדיים גדולים לבין ביצוע הפעילויות ברמתן הנוכחית.

אין פירוש הדבר כי הגדלת חזה מגבילה את הפעילות, אך שדיים גדולים מרגישים שונה, זקוקים ליותר תמיכה, ולמען האמת אם הם גדולים מידי, ועשויים להיות מסורבלים במהלך אימון. יש להתייעץ בכנות עם המנתח לגבי היבטים אלו, ולבחור שתלים קטנים יותר על מנת להשיג את המטרות הרצויות.

קבלת החלטה עצמאית

מטופלות צריכות להיות שותפות מלאות בקבלת ההחלטות לגבי גודל השתלים בהם ישתמש המנתח, ואין להניח לו לקבל את ההחלטה בעצמו או להחליט עבור המטופלת מה מתאים לה, שכן גישה זו תוביל לאכזבה מהתוצאות.

החלטה לגבי השתלים הנכונים צריכה להיות מאמץ משותף של המטופלת והרופא, ותפקידו הוא לשמש כמדריך. המטופלת צריכה להשתמש בידע שקיבלה, ולמידה מניסיונו של הרופא, על מנת להגיע למסקנה עצמאית אם ההליך המוצע אכן מתאים לה.

לא לחשוב על גודל החזיה

הבקשה הנפוצה ביותר במהלך התייעצות ניתוח חזה היא לקבל חזה גדול יותר. אך גודל החזה צריך להתאים לגודל גוף האישה, וגודל החזייה אינו רלוונטי. מומלץ להתייעץ עם המנתח על מנת לקבוע את בחירת השתלים המעניקים את המראה המבוקש והמתאים ביותר באופן אישי.

הכרת הגוף

גובה, משקל, מסגרת גוף, רוחב כתפיים, רוחב אגן ונפח ישבן הם היבטים הצריכים להילקח בחשבון במהלך בחירת השתלים, ובחירת השתל צריכה לשמור על פרופורציה.

שתלי סיליקון

בפגישת הייעוץ מטופלת יכולה להתרשם מגודל וצרות שתלים אלו ולהבין למה עליה לצפות לאחר הניתוח. המנתח צרי להדריך את המטופלת לגבי הציפיות הריאליות מהניתוח, ולספק את ההערכה הטובה ביותר לגבי גודל השתלים שיתקבל בסיום ההליך.

סיכוני ניתוחי חזה

היות ורוב השיטות כרוכות בהליכים פולשניים, הם עלולים לגרום לכאב, חוסר נוחות ומגבלות פיסיות, לפחות בתקופה הראשונה. אם המטופלת סובלת מתופעות לוואי של בעיות נשימה, פצעים, פריחות או גירויים אחרים בעור, הנמשכים לטווח הארוך, עליה לפנות לקבלת טיפול רפואי מיידי.

קשיי נשימה, חתכים בעור או לחצים בחזה נובעים משימוש שגוי בחומרים, או משימוש בחומרים שאינם נכונים. יש לזכור אף שהניתוחים משפיעים על יישור עמוד שדרה נורמאלי, מה שעלול לגרום לכאב כרוני. ניתוחי חזה שגויים עלולים אף לגרום לנזק בלתי הפיך לשדיים, ולשנות את צורתם הסופית.

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!
074-7691308