עיצוב חדש של שתלי מי מלח

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!

העיצוב החדש של שתלי מי מלחשתלי מי מלח או סיליקון? זוהי שאלה המעסיקה נשים המתכננות לעבור השתלת חזה. נשים רבות מחליטות לבחור בשתלי סיליקון, אך שתלי מי מלח חדשים, מנסים לשנות את המגמה.

שתלי מי מלח אידיאלים

רופאים מכנים אותם "שתלים חדשניים באמת", ומתרגשים מהאפשרויות והיכולת שלהם להרחיב הסוגים הזמינים למטופלות שעוברות הגדלת חזה. האופציות הזמינות כיום מבחינת סוגי שתלים אינן מספיקות, וכוללות שתלי ג'לים, שמרגישים טבעיים יותר, או שתלי מי מלח.

אם מטופלות מודאגות מעט לגבי שתלי סיליקון, ומעדיפות לבחור בשתלי מי מלח, השתלים החדשים, הנקראים שתלים אידיאלים, הם אפשרות נהדרת עבורן.

שתלי סיליקון לעומת שתלי מי מלח

כל השתלים מכילים סיליקון, הממלא את השתל עם ג'ל סיליקון, בעוד ששתלי מי מלח ממלאים את השתל עם מי מלח. שתלי סיליקון קיבלו את אישור ה-FDA בשנת 2006, ומאז, רוב חידושי השתלים הגיעו בתחום שתלי סיליקון ג'ל. שתלים אלו התפתחו עם ג'ל דביק חדש, צורות ומרקמים חדשים שפותחו בשנים האחרונות.

בעוד ששתלי סיליקון ג'ל התפתחו, אפשרויות שתלי מי המלח לא התחדשו. השתלים האידיאלים מחליפים את הסיליקון המקורי הממלא שתלי מי מלח, אשר במקרים רבים הושוו לבלון מים, ומוסיפים מילוי פנימי נוסף, המספק יותר תנועת נוזל טבעי של מי מלח.

העיצוב החדש של שתלי מי מלח

הרעיון הוא שלא להשתמש בשתלים המכילים חומר אחד, כפי שקיים בשתלי מי מלח קלסיים. לשתלים החדשים יש מילוי גם בחלק החיצוני.

בין שני החלקים קיימות שכבות סיליקון, והם ממולאים עם מי מלח במהלך הניתוח, במרווח שבין שני החלקים. רופאים מתארים את ההשפעה המרטיטה כבלימת זעזועים או עיצוב של מים ללא מים, להשגת תנועה טבעית יותר.

מילוי חדש בשתלי מי מלח

שתלי סיליקון ג'ל זמינים בעיצובים מוכנים מראש, המטופלת בוחרת את הגודל והצורה לפני הניתוח. שתלי מי מלח, לעומת זאת, ממולאים במהלך הניתוח, כך שניתן לשפר ולשנות את צורתם במהלך הניתוח.

רופאים מתייחסים לחידוש זה כאל יתרון, שכן הם מסוגלים לבצע התאמות בחדר הניתוח על מנת לספק למטופלות שלהם את התוצאה הטובה ביותר האפשרית. הם מסבירים שניתן באמת לשנות את מאפייני שתלי מי המלח החדשים, פשוט באמצעות התאמת נפח המילוי.

שתלי מי מלח חדשים לעומת שתלי סיליקון: התחרות טובה

מטופלות שמעוניינות בהגדלת חזה שנראית טבעית, אך מהססות לבחור שתלי סיליקון, נחשבות כמועמדות המתאימות לשתלי מי מלח אידאלים. לדברי הרופאים, המצב של היום מהווה חידוש שכן ניתן לבחור בין יותר אפשרויות מאשר שתלי מי מלח פשוטים קלסיים לבין שתלי סיליקון ג'ל, ועד היום לא הייתה באמת תחרות רבה.

כיום קיימת תחרות מסוימת, במיוחד לאותן מטופלות שעדיין חוות ספקות וחששות מתמשכים לגבי שתלי ג'ל סיליקון וסיכויי הדליפה.

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!
074-7691308