הגדלת חזה באמצעות הזרקה

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!

רופאבין הניתוחים הפופולאריים ביותר בתחום הרפואה האסתטית אפשר למצוא ללא ספק את אלה שמתרכזים בחזה הנשי. בן אם מדובר בטיפולים להגדלת שדיים, בין אם מדובר דווקא בהקטנה שלהם, בעיצוב או בהרמה, לכולם יש מטרה מרכזית אחת. המטרה היא להפוך את החזה ליפה יותר, מושך יותר ומעוצב יותר.

חזה מעוצב היטב נתפס במידה רבה כסממן יופי אוניברסאלי, בין היתר בשל העובדה שהוא מתקשר עם עלומים ופוריות. בניגוד למרבית חיות הבר, בקרב המין האנושי נחשב החזה הנשי לאמצעי איתות מיני ממדרגה ראשונה, וכאן טמון הסבר נוסף לפופולאריות של טיפולי הגדלת החזה.

יחד עם זאת, לעיתים המטרה המרכזית של טיפולים אלה היא לשפר את שביעות הרצון של האישה ממראה גופה. מראה יפה, צעיר ומעוצב משפר לאין ערוך גם היבטים של ביטחון עצמי.

בניגוד לסברה הרווחת שהגדלת חזה אפשרית באמצעות ניתוח בלבד, הרי שכיום אפשר גם אחרת. הדבר נעשה באמצעות שיטת הזרקה שפועלת בעולם בשנים האחרונות.

טיפול קצר, מהיר, פשוט

לעומת טיפולים כירורגיים להגדלת החזה הנשי, טיפול בהזרקה נחשב להרבה יותר קצר, הרבה יותר מהיר והרבה יותר פשוט. בניגוד להכנסת שתל סיליקון באמצעות ניתוח – תהליך שמחייב הרדמה, ביצוע חיתוך ולבסוף גם תקופת החלמה שיכולה להגיע לכמה שבועות – טיפולי ההזרקה קצרים ומהירים הרבה יותר.

ההזרקה לא מצריכה הרדמה מלאה (לרוב מסתפקים בהרדמה מקומית בלבד), אין כל צורך בביצוע חיתוך וגם תקופת ההחלמה מינימאלית. לכאורה, אפשר להתרשם שמדובר בדרך המושלמת להשגת שיפור ניכר במראה האסתטי, בפועל הדעות בקרב המומחים רחוקות מלהיות חד משמעיות.

אין די ניסיון?

חלק מהרופאים הפלאסטיקים בישראל סבורים ששיטת ההזרקה להגדלת חזה לא צברה די ניסיון קליני. לעומתם, אחרים טוענים שמדובר בשיטה שבה טופלו מספר רב של נשים בכל העולם, ובהצלחה יתירה.

בנוסף, בשנים האחרונות גם נשים ישראליות לא מעטות בחרו בשיטה זו ועל כן לא נכון יהיה לומר שאין מומחים ישראלים שכבר צברו ניסיון בסוג זה של טיפולים.

אם נרצה לסכם, הרי שאפשר לומר בוודאות שהשיטה איננה וותיקה כמו הגדלת חזה באמצעות ניתוח ושתלים, אבל ביחד עם זאת גם לא מדובר בפעולה שנחשבת לפרוצדורה ניסיונית.

חשוב לציין שהחומר אותו נהוג להזריק לרקמת השד איננו מסוכן לגוף ומבחינה זאת נצבר לא מעט ניסיון בארץ ובעולם. העובדה שישנם טיפולים קוסמטיים דומים שפועלים על אותו עיקרון (למשל מילוי קמטים בהזרקה) הן הוכחה טובה למדי.

איך זה עובד

הגדלת חזה באמצעות השתלה מבוססת על הזרקה של חומר מילוי מיוחד. חומר זה, המכונה מקרוליין, דומה לחומרים שבהם משתמשים פלסטיקאים גם בטיפולים של העלמת קמטים ועיבוי אזורים שונים בעיקר בפנים.

חשוב להבהיר שאין מדובר בפעולה כירורגית, אין צורך בביצוע פעולות הכנה מקדימות (הרדמה, למשל) ולכן ההתאוששות מהירה במיוחד. עם זאת, חשוב לציין שהאפשרות להשיג הגדלה משמעותית מבחינת נפח מוגבלת יחסית לזו שמושגת באמצעות שתלים.

האם זה משתלם?

אם לגבי יעילות הטיפול הדעות חלוקות, הרי שעל עובדה אחת יש הסכמה מוחלטת. הטיפול בהזרקה לעומת הטיפול בניתוח יקר הרבה יותר. השאלה אם מדובר בטיפול משתלם אינה יכולה לקבל מענה פשוט. אין ספק שמדובר בטיפול שלא כל אחת יכולה להרשות לעצמה. במיוחד נכון הדבר כאשר לוקחים בחשבון שכדי לשמור על תוצאות הטיפול יש לחזור עליו לאחר כ-3 שנים בשל ספיגת חומר המילוי בגוף בתהליך טבעי.

עם זאת, קשה לאמוד בכסף את העובדה שחוסכים ניתוח, הרדמה והכנסת שתל זר לגוף. בנוסף, מדובר בטיפול מוצלח למדי לצורך שיפור מראה השד כאשר המטופלת איננה מעוניינת בהגדלה משמעותית.

ראו גם:

ניתוח הגדלת חזה דרך קופת חולים

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!
074-7691308