ניתוח הגדלת חזה – בבית חולים או במרפאה פרטית?

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!

הקטנת חזהניתוחי הגדלת חזה נחשבים לניתוחים פופולאריים מאוד בקרב נשים. אם בעבר העדיפו מרבית המנותחות להסתיר את עובדת קיומו של הניתוח הרי שכיום במקרים רבים המצב הפוך.

מטופלות רבות מתגאות בניתוח ובתוצאותיו ולא פעם מספרות בגאווה גם את שמו של המנתח. חלק מהמנתחים הפלסטיקאים הידועים הפכו, למעשה, לידוענים בפני עצמם ולאושיות של ממש.

השיקול אשר מניע נשים רבות לביצוע טיפולי השתלה מורכבים על פי רוב מהפן האסתטי. ראוי לציין שטיפולים מסוג זה יכולים להתאים גם לנשים צעירות וגם לנשים מבוגרות יחסית, שאינן סובלות ממגבלות מבחינה רפואית ובריאותית.

הטיפול, שנעשה בהרדמה מלאה בטכניקות שונות שמסתירות את עובדת קיום הניתוח (צלקת נסתרת) יכול להתקיים במרכזים רפואיים שונים ומגוונים. בין היתר ניתן לעבור טיפול של הגדלת חזה במרפאה פרטית של פלסטיקאי בכיר, במרכזים רפואיים פרטיים (מכונים לטיפולים אסתטיים) וכן בבתי חולים ציבוריים.

הזכות לדעת

ישנן נשים שמעוניינות לעבור ניתוח של הגדלת חזה וסבורות שהמקום בו יתבצע הניתוח איננו משנה. אך בגישה שכזו לא כדאי לנקוט. אמנם יש קריטריונים נוספים, בעלי חשיבות מהותית עבור הצלחת הטיפול ואיכות ההחלמה אבל גם למקום שבו יתקיים הטיפול יש משמעות, בין מכלול הדברים.

חשוב מאוד לבחור בקפידה את המנתח, חשוב לשטוח בפניו את הסיבות שהניעו את הרצון להגדלה וחשוב לבצע תיאום ציפיות רציני, להבין אילו טכניקות טיפול ישנן וכמובן גם מהם הסיכויים ומהם הסיכונים. במקביל חשוב לבחור נכון גם את המקום שבו יתבצע הטיפול. לכל בחירה יש את היתרונות ואת החסרונות שלה וחשוב להיות מודעים לכך.

מרפאה פרטית – יתרונות וחסרונות

לא כל מנתח פלסטי מסוגל להציע שירות של ניתוח הגדלת חזה במרפאתו הפרטית. ישנם מנתחים שמעדיפים לשכור חדר ניתוח במתקן רפואי פרטי ויש כאלה שעובדים עם בית חולים ציבורי, גם במסגרת רפואה פרטית. עם זאת, ישנם פלסטיקאים שבהחלט מאפשרים טיפול של הגדלת חזה בקליניקה הפרטית שלהם.

היתרון שטמון בבחירה שכזאת ברור מאליו. טיפול רפואי בקליניקה פרטית מבטיח טיפול פרטני, ללא נוכחות רקע של חדרי טיפולים אחרים, ללא נוכחות של מטופלים אחרים אפילו בזמן ההכנה לניתוח או בהכנות לאשפוז.

עם זאת, ראוי לציין שקליניקה פרטית לרוב לא ערוכה בצורה הטובה ביותר למצבים של סיבוכים שונים. מצבים כאלה יצריכו פינוי לבית חולים, דבר שיכול לקחת זמן.

מרפאות ומרכזים רפואיים פרטיים

בשנים האחרונות גדל חלקם של המרכזים הרפואיים הפרטיים בכלל השירותים של הרפואה בישראל. בין השאר, מרכזים רפואיים פרטיים מציעים למטופלות שחפצות בכך שירות של ניתוחים פלסטיים לרבות ניתוח הגדלת חזה.

ראוי לציין שחלק מהניתוחים הללו נעשים מטעמו של בית החולים הפרטי, שמצוות לכל מטופלת מנתח מטעמו. במקביל, בתי החולים הללו משכירים גם חדרי טיפול וציוד רפואי וכירורגי לרופאים פרטיים שסבורים שקליניקה פרטית לא מתאימה לטיפולים מסוג זה, שכרוכים בהרדמה מלאה.

לעומת טיפול בקליניקה פרטית, אין ספק שבית חולים פרטי מציע מענה משופר הן בתחום ההרדמה והן בתחום ההתמודדות עם מצבי קיצון רפואיים. במקביל, השירות המקובל במרכזים כאלה טוב לאין ערוך מזה המקובל בבתי חולים ציבוריים ועמוסים. יש לציין, עם זאת, שגם לטפול בבית חולים ציבורי יתרון חשוב.

טיפול בבית חולים ציבורי

חשוב להדגיש שניתוח פלסטי של הגדלת חזה שמתקיים בבית חולים ציבורי נעשה במסגרת רפואה פרטית. הרופא משכיר את חדר הניתוח ושירותי הרדמה. אמנם האווירה בבית החולים המונית יותר, אבל הטיפול מספק במידה רבה שקט נפשי מבחינה רפואית. במידת הצורך, קיימת מחלקה לטיפול נמרץ שתוכל "לתפוס פיקוד" בכל מקרה של בעיה.

ראו גם:

שיטות להגדלת חזה

הרמת חזה

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!
074-7691308