תיקון חזה אסימטרי

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!

ניתוח חזהמבנה החזה ועיצובו הינו נושא אשר מטריד נשים רבות. היכולת לערוך ניתוחים פלסטיים למטרות שונות, ואפשרות הנשים לממן זאת, מציפה בעיות ודילמות שונות בדבר אסתטיקת החזה, אשר לא היו מטרידות נשים אילולא כך.

מבין שלל הבעיות, סימטריית השדיים הינה אחת מהן. מכיוון שהפטמות נותנות את מראה הסימטריה לחזה, בבדיקת הסימטריה, תוכל האישה לבדוק האם מיקומן וגודלן של הפטמות הינו שווה. אולם ישנם גורמים נוספים אשר עלולים לתרום להרגשה של חוסר סימטריה, כמו למשל נפח שונה, מיקום שונה ואף מבנה לא סימטרי של בית החזה עצמו.

האסימטריה עלולה להיגרם מליקויים התפתחותיים של אחד השדיים, תאונה ואף ניתוחי חזה שנעשו בעבר ללא הצלחה.

אולם, פעמים רבות, מדובר על אסימטריה מינורית אשר נראית רק לאישה עצמה. לפני ההחלטה על הניתוח, יש להיוועץ עם רופא כירורג אסתטי, אשר מתמחה בסוג זה של ניתוחים. הוא יוכל לתת את חוות דעתו האובייקטיבית לגבי מבנה החזה והאם האסימטריה הינה בעיה בולטת ומשמעותית.

מעבר לכך, הוא יוכל לייעץ על אפשרויות הטיפול והתיקון הקיימות באופן ספציפי. על האישה לוודא כי המנתח אותו היא בחרה, הינו בעל ניסיון, אשר יכול להדריך אותה לגבי המשמעויות הנלוות לניתוח מסוג זה, ותופעות הלוואי הפוטנציאליות.

ניתוח לתיקון אסימטריה

לאחר ההחלטה על ניתוח לתיקון אסימטריה, על הרופא לבחון, באמצעות צילומים, אסימטרית מינוריות, אשר המטופלת לא דיווחה עליהם כלל. חוסר מודעות או הכרה באסימטריות מינימאליות עלול להוביל במהלך הניתוח לביצוע חוסר סימטריה גדול ומשמעותי יותר.

פעמים רבות, ירצה המנתח לבדוק מספר פעמים את המטופלת על מנת להבטיח ולהתכונן לתרחישי ניתוח שונים. ניתוח לתיקון אסימטריה נחשב כניתוח מורכב, אשר דורש מחשבה ותכנון קפדני של המנתח, לפני הביצוע.

פעמים רבות, ניתוח לתיקון אסימטריה ישולב עם ניתוח חזה אשר נעשה במטרה נוספת כמו למשל הגדלה או הקטנה, ואף הרמת חזה. הסימטריה תושג באמצעות השתלת שתל לצד הפחות מפותח או לחילופין הקטנת חזה לצד היותר מפותח.

החלטה זו, נעשית על ידי המנתח, על פי מיטב הבנתו וניסיונו. הניתוח נערך תחת הרדמה מלאה, ואורך בדרך כלל, כמספר שעות (הוא אף ארוך יותר מאשר ניתוח הגדלת חזה). שיטה נוספת לתיקון אסימטריה היא באמצעות הזרקת חומר מילוי, באופן חיצוני, אולם עקב תוצאותיו קצרות הטווח, הוא אינו נמצא בשימוש באופן שכיח מאד.

טיפים לטיפול לאחר הניתוח

בדומה לניתוחים פלסטיים אחרים, גם ניתוח זה מאפשר חזרה לפעילות יומיומית לאחר מספר ימים. ההמלצה היא לא להתאמץ במשך מספר שבועות.

על המטופלת לזכור, כי תוצאות הניתוח ניתנות לצפייה רק לאחר מספר שבועות, כאשר נפיחות הניתוח יורדת, כך שאפשר להעריך את המבנה והעיצוב החדש של החזה. מעבר לכך, תוצאות הניתוח אינם תמידיים, מכיוון שבמהלך השנים נגרמת צניחה ונפילה של החזה, במיוחד בתקופות היריון או דיאטה קיצונית. מעבר לכך, יש לזכור כי גם לחזה היפה ביותר, יש לפעמים אסימטריה מסוימת.

לאחר הניתוח, יינתנו המלצות לטיפול בצלקות, אם אובחן העור כנוטה לצלקות. לרוב, הצלקות לאחר ניוח לתיקון אסימטרי הינן שטחיות, ומקבלות את גוון העור באופן מהיר יחסית. רק במידה והניתוח היה מורכב ועירב את שני השדיים, תושאר האישה להשגחה ואשפוז נוספים, אך במרבית המקרים היא עשויה להשתחרר לביתה עוד ביום הניתוח.

במידה והניתוח נערך לאחר שיחה כנה עם המטופלת, כאשר היא מודעת לתוצאות הרצויות, מרבית הנשים מביעות שביעות רצון מתוצאות הניתוח, ומדווחות על שיפור ניכר בהרגשתן הנפשית, ובהעלאת ביטחונן העצמי.

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!
074-7691308