השימוש בטכנולוגיות מתקדמות לביצוע ניתוחי חזה קטנים

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!

טכנולוגיה פרצת דרך עוזרת למתחיםניתוחי חזה קטנים באמצעות רובוטים קטנים במהלך הניתוח נשחב לפיתוח טכנולוגי פורץ דרך. המערכת נועדה לאפשר למנתחים לבצע פעולות עדינות ומורכבות דרך מספר חתכים קטנים באמצעות ראייה גדולה יותר, דיוק, זריזות ושליטה מוגברים פי כמה.

זהו חג הטכנולוגיה הרפואית המתקדמת ביותר בעולם. השימוש בניתוחים רובוטיים מסייעים יותר ויותר ליעילות בטיחות ההליכים, השגת תוצאות מדויקות, ואפשרויות הדמיה מוגדלות כפי שלא ניתן היה להשיג עד כה.

מהלך ניתוחי חזה קטנים

ההליך הרובוטי כרוך בגישה אל החזה דרך בית השחי, באמצעות חתך קצר, המתאפשר באמצעות שימוש ביכולות האופטיות והדיוק המוגבר של המכונה, לקבלת גישה אל השריר ללא חתכים מרובים, – הבדל מהותי מהניתוחים הקלאסיים.

בדרך כלל, במהלך ניתוחי חזה, יש לבצע חתכים מרובים או חתך גדול כדי לקבל גישה אל השרירים, כלי הדם והלב. אך בהליך הרובוטי, אין צורך בכריתה או ביצוע חתכים מסובכים, מה שמשפיע באופן משמעותי על קצב ההחלמה.

יתרונות ומגבלות ניתוחי חזה קטנים

היתרונות הם ביצועים כירורגיים מדויקים יותר, באמצעות חתכים זעירים, עם בטיחות משופרת והפחתת הטראומה אצל המטופל, מניעת סיבוכים ואפשרות התאוששות, החלמה וריפוי מהירים יותר, עם כמות מזערית של הצטלקות.

כשמטופל שעובר ניתוח לב מאבד פחות דם ומתאושש מהר יותר, הוא פחות חששות וכאבים לאחר הניתוח, בעוד שבניתוח לב מסורתי, המנתח מבצע לפחות עשרה עד 12 חתכים על מנת לקבל גישה אל הלב באמצעות פיצול עצם החזה והשגת הגישה לכלוב הצלעות. גישה זו נוטה לזיהומים וכאבים וכרוכה בזמן התאוששות ממושך. לאחר ניתוח רובוטי, ההתאוששות מהירה והשהות בבית החולים קצרה יותר.

הניתוח הרובוטי משפר את תצוגת החזה בפני המנתח ומסייע לו לשלוט על כלי הניתוח. מחקרים קליניים מראים כי מערכת זו מסייעת למנתחים להשיג תוצאות קליניות טובות יותר, שהוכחו בהפחתת הסיכונים והסיבוכים הקשורים לניתוחי לב פתוחים, ובכך ניתן לבצע את ניתוחי החזה הקטנים על אוכלוסייה רחבה יותר של חולי לב. אך למרות שההליך נחשב לבטוח ויעיל, הוא אינו יכול להתאים לכל אדם.

מומחים סבורים שהרובוט יכול לשמש בסיוע לתחומים רבים של ניתוחים פלסטיים, בנוסף לניתוחי החזה המורכבים. ניתן להשתמש במערכת אף למיקרו כירורגיה כשקיים צורך לחבר כלי דם קטנים ביותר, באמצעות שיפור הדיוק באופטיקה המוגדלת, וליצור עוצמת הליכים שלא תהיה מושגת באמצעות ידי אדם.

הסיכונים העיקריים של טכנולוגיה מתקדמת זו אינם גבוהים יותר מאלו של הניתוח הפתוח המבוצע בדרך כלל. שיעור הסיבוכים הנמוך המושג כתוצאה מביצוע ההליכים באמצעות המערכת הרובוטית, נכונים לנסיבות מסוימות בלבד.

תפקוד רובוטי עדיין נחשב לתפקוד ברמה גבוהה ומתוחכמת עבור המנתח הפועל במערכת המבצעית. החיסרון העיקרי של המערכת הממוחשבת הוא אובדן יכולת המשוב המתקבלת באמצעות מישוש וכוח. למרות שהמנתח משיג גישה המחליפה את הצורך במגע, באופן חלקי, על ידי ההדמיה החזותית המוגדלת, עדיין יש למצוא פתרון יעיל יותר לבעיה זו.

ראו גם:

ניתוח להקטנת חזה

אנחנו עוזרים לך להיות שלמה עם עצמך! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!
074-7691308